All for Joomla All for Webmasters

ΠΡΑΚΤΙΚΑ ΣΥΝΕΔΡΙΑΣΕΩΝ

14η συνεδρίαση Δ.Σ. Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

14η συνεδρίαση Δ.Σ. Τρίτη 24 Ιανουαρίου 2012

Παρόντες: Κοκκόλης Μιχάλης, Διονυσόπουλος Δημοσθένης, Πολυμέρου Τερέζα, Μελά-Παπαδοπούλου Βανέσα, Ζακολίκου Βιβή.

Απόντες (δικαιολογημένα): Φιλιππής Δημήτρης, Μιχαλοπούλου Ευγενία

Στο Δ.Σ. παραβρέθηκε και πάλι το μέλος του Συλλόγου μας, Κώστας Μποζατζίδης, γονέας μαθητή της Γ' Γυμνασίου και σεφ στο επάγγελμα με σκοπό να ενημερώσει το σώμα για την τελική μορφή του μενού της χοροεσπερίδας του Συλλόγου (κοπή πίτας της 28ης Ιανουαρίου στο Δημαρχείο Π. Φαλήρου-βλ. Πρακτικά 12-13ης συνεδρίασης). Επίσης, παραβρέθηκε και το μέλος του Συλλόγου, Σίτσα Καραμπάτη, γονέας μαθητή της Α' Λυκείου, η οποία και προσφέρθηκε να συμβάλλει στο οργανωτικό μέρος της προετοιμασίας της ίδιας εκδήλωσης.

Θέματα Ημερήσιας Διάταξης:

Α. Τελική προετοιμασία της Χοροεσπερίδας - κοπής της πίτας, 28ης Ιανουαρίου 2012 και

Β. Αγορά Ηχητικών Συστημάτων

Α. Χοροεσπερίδα

Σύμφωνα με την ενημέρωση του Κώστα Μποζατζίδη προέκυψαν τα εξής:

Το κόστος της αγοράς των υλικών για το φαγητό και τις πίτες ανέρχεται στα +-1000 ευρώ (750 φαγητά, 200 πίτες). Ο Κ. Μποζατζίδης ζήτησε οπωσδήποτε ένα μέλος του Συλλόγου να τον βοηθήσει στην προετοιμασία του μενού, που θα γίνει στις εγκαταστάσεις του Γκολφ της Γλυφάδας, χωρίς οικονομική επιβάρυνση για το Σύλλογο (υπενθυμίζεται ότι ο Κώστας Μποζατζίδης είχε εργαστεί παλαιότερα στο χώρο και γι' αυτό του παραχωρήθηκε η κουζίνα. Το Δ.Σ. ομόφωνα τον ευχαρίστησε και πάλι για την πολλαπλή συνδρομή του στην όλη προσπάθεια). Δήλωσαν ετοιμότητα να βοηθήσουν εναλλάξ τον Κώστα Μποζατζίδη στην προετοιμασία του φαγητού τα μέλη, Τερέζα Πολυμέρου και Δημοσθένης Διονυσόπουλος.

Ως προς τις υπόλοιπες λεπτομέρειες, σύμφωνα με την ενημέρωση του προέδρου Μ. Κοκκόλη και από τη συζήτηση που ακολούθησε προέκυψαν τα εξής:

Το κόστος του φορτηγού που θα μεταφέρει τραπέζια, καρέκλες, μαχαιροπήρουνα, τραπεζομάντηλα, ποτήρια κλπ από το Γκολφ της Γλυφάδας στο χώρο της εκδήλωσης, και πάλι χωρίς επιβάρυνση. Επίσης, θα πρέπει να συνυπολογιστεί το κόστος για δύο σερβιτόρους που ανέρχεται σε 4.90 ευρώ ανά ώρα έκαστος, δύο καθαρίστριες και έναν φύλακα (50 ευρώ έκαστη). Θα γίνει προσπάθεια ώστε να είναι ίδιοι/ες της περσινής εκδήλωσης ώστε και το κόστος να είναι το ίδιο. Επίσης, το κόστος των ποτών ανέρχεται στα 250 ευρώ και για την προμήθειά τους ορίστηκε υπεύθυνη το μέλος του Δ.Σ. Ε. Μιχαλοπούλου.

Προσφέρθηκαν ή έχουν δηλώσει διαθεσιμότητα για το φόρτωμα-ξεφόρτωμα-και πάλι φόρτωμα του Σαββάτου, για την προετοιμασία της αίθουσας, για να βοηθήσουν στο σερβίρισμα και στο ταμείο όλα σχεδόν τα μέλη του Δ.Σ. (δηλ. Κοκκόλης, Διονυσόπουλος, Πολυμέρου, Μελά-Παπαδοπούλου, Ζακολίκου, Φιλιππής) και εκτός του Κώστα Μποζατζίδη και της Σίτσας Καραμπάτη και το ζεύγος Τσίπα, γονείς μαθητή της Α' Λυκείου. Για το ξεφόρτωμα του εξοπλισμού την επόμενη μέρα Κυριακή πρωί στο Γκολφ της Γλυφάδας δήλωσαν διαθεσιμότητα ο πρόεδρος και ο αντιπρόεδρος του Δ.Σ. (Κοκκόλης - Φιλιππής), ο Κώστας Μποζατζίδης που πρέπει να παραβρίσκεται ως υπεύθυνος και ο Χάρης Τσίπας. Το Δ.Σ. ευχαρίστησε θερμά τα μέλη αυτά για τη συμμετοχή τους (δηλαδή τους Μποζατζίδη, Καραμπάτη, Τσίπα), όπως επίσης και όσα άλλα μέλη δήλωσαν διαθεσιμότητα αλλά και όσους συγγενείς των μελών του Δ.Σ. δήλωσαν ότι θα βοηθήσουν όπως μπορούν κατά την ημέρα της εκδήλωσης.

Τέλος, αποφασίστηκε η τελική τιμή εισόδου να είναι 12 ευρώ οι ενήλικες και 8 ευρώ οι μαθητές του Σχολείου.

Β. Αγορά Ηχητικών Συστημάτων. Δωρεά του Συλλόγου στο Σχολείο

Με αφορμή τη Χοροεσπερίδα τονίζεται για μια ακόμα φορά η ανάγκη να διαθέτει το Σχολείο δικό του εξοπλισμό Ηχητικού Συστήματος. Συνεπώς, όπως έχει προκύψει σε προηγούμενες συνεδριάσεις του Δ.Σ. και μετά την έρευνα αγοράς που έχει κάνει το Δ.Σ. (μέσω του προέδρου Μ. Κοκκόλη) η πιο συμφέρουσα προσφορά που έχει δοθεί είναι εκείνη που ανέρχεται στα 2.995 ευρώ. Αποφασίστηκε συνεπώς να αγοραστεί άμεσα ο εν λόγω εξοπλισμός από το Δ.Σ. για να είναι διαθέσιμος ήδη στη γιορτή και να λειτουργήσει επισήμως. Το έξοδο θα αναλάβει να καλύψει το ταμείο του Δ.Σ. του Συλλόγου και όχι όπως είχε συμφωνηθεί, (το ήμισυ του ποσού η σχολική επιτροπή της Β΄βαθμιας εκπαίδευσης του δήμου Αλίμου και το υπόλοιπο το ταμείο του Δ.Σ. του Συλλόγου), για να αποκτηθεί άμεσα ο εξοπλισμός, ενώ αποφασίστηκε επίσης ότι από το ταμείο του Συλλόγου δεν θα εκταμιευτεί το σχετικό συμφωνηθέν ποσόν για την αγορά των πέντε υπολογιστών, καθώς θα διατεθεί το ποσόν για το Ηχητικό σύστημα. Ως προς την καταβολή του ποσού συζητήθηκαν οι δύο εναλλακτικές μορφές: α. με μετρητά κατευθείαν από την εταιρεία και έτσι θα εκληφθούν ως δωρεά του Συλλόγου στο Σχολείο β. καταβολή πάλι μετρητών εκ μέρους του Συλλόγου αλλά με απόδειξη της Σχολικής Επιτροπής. Ως πιο συμφέρουσα πρακτικά μορφή επιλέχτηκε η πρώτη λύση. (Βλ. επί τούτων το Πρακτικό 3ου και 11ου Δ.Σ. όπου και οι σχετικές αποφάσεις, με τελική επιλογή να διαθέσει ο Σύλλογος από το ταμείο του ολόκληρο το ποσόν για τον ηχητικό εξοπλισμό του σχολείου, δηλ. 3.500 ευρώ, και η σχολική επιτροπή το αντίστοιχο αντίτιμο για τους Η/Υ)

Τέλος, και παρεμπιπτόντως, προέκυψε συζήτηση ενημερωτικού χαρακτήρα με πρωτοβουλία του μέλους του Δ.Σ. και καθηγήτριας στη μέση εκπαίδευση Β. Μελά-Παπαδοπούλου σε σχέση με κάποια άλλα θέματα, όπως αυτό των συνεδριάσεων του Συλλόγου Καθηγητών εκτός ωραρίου διδασκαλίας και ζητήματα σχετικά με την αναπλήρωση των ωρών διδασκαλίας.

Το ανωτέρω υπογράφουν οι παρόντες:

Μ. Κοκκόλης

Τ. Πολυμέρου

Δ. Διονυσόπουλος

Β. Ζακολίκου

Β. Μελά Παπαδοπούλου

ΤΡΕΧΟΝ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΟ ΣΥΜΒΟΥΛΙΟ